söndag 25 november 2007

Ikea istället för att plugga...


Denna helgen hade jag tänkt vara flitig och ägna mig åt studier. Vi har nämligen tenta nästa lördag i "ordning & trygghet". Tyvärr blev det knappt något pluggat alls i helgen. Vi tillbringade nästan hela lördagen på ikea. Som vanligt när man är där så handlas det för några tusen...

Köpte bl.a. nytt härligt duntäcke, påslakanset, gardiner, julgrejer osv. (Lägger ut en bild på sovrummet med de nya gosiga sängkläderna i satin.)

Det enda jag planerat att köpa var 2 stycken höga amaryllisstänger i plast men de var naturligtvis slut.

På kvällen var vi hemma hos min sambos föräldrar och åt hemlagad pizza och var inte hemma förrän efter midnatt. Resultat = inget pluggande...

Idag har jag storstädat, tvättat, handlat och pysslat om hundarna. Resultat = inget pluggande... På kvällen hade vi lite glögg och lussekatts bjudning. Älskar doften av glögg som spreds i huset, nu känns det verkligen som om julen är nära! Mindre än en månad kvar till julafton...tjohoo!

Sambon har pratat om att ge mig en resa i julklapp, så vi får väl se!

1 kommentar:

Magdalena Martin sa...

Hej hej :)

Som svar på din fråga på min blogg, tyvärr så har inte Oscar Borgström någon direktförsäljning och inte heller någon hemsida för närvarande. Men om det blir ändringar på något av ovanstående så kommer jag förhoppningsvis bli den första att meddela det på min blogg!!! :-D Så håll utkik, man vet aldrig när förändringar sker, men annars om jag vore du så skulle jag nog vända mig direkt till NEWPORT på deras hemsida och fråga, vem vet dom kanske kan skicka??
har du fler frågor om något så mejla mig gärna på:
magdalenashem@yahoo.se

Vänliga hälsningar
Magdalena :)