onsdag 21 november 2007

Ny inom bloggvärlden!

Min främsta tanke med att börja blogga är för att mina nära och kära ska kunna läsa vad jag sysslar med i skolan, men även för att det skulle vara roligt för min egen del att kunna gå tillbaka och läsa om allt man varit med om och lärt sig.
Polisutbildningen är en populär utbildning med många sökande, därför kanske det kan vara av värde för er som funderar att söka till utbildningen att få en insyn i vad vi sysslar med på polisutbildningen egentligen....

1 kommentar:

TheStadelmann sa...

Hej!

Ska läsa igenom din blogg eftersom det är intressant för mig!

Heter Patrik, 28 år, är barnförälder och har sökt till PHS nu för första gången men kom inte riktigt änfa fram, gjorde pliktverket. Ringde RPS å de sa att jag ändå rekomenderades starkt vilket var skönt att höra! Var ju så tuff konkurrens denna gången, bara 140 antagna. Men men, har sökt till nästa omgång och läser lite sociologi f n.

Några andra bra tips?
Nu ska jag iaf läsa igenom din blogg!
Ha det!